Vanliga frågor & Svar

Vi använder kakor för att webbplatsen ska vara så tillgänglig och användbar som möjligt. Kakor, på engelska cookies, är små textfiler som innehåller data och lagras på din dator. Vissa kakor är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera. Kakorna är säkra och innehåller ingen känslig information.

Acceptera

Vanliga frågor & Svar

F. Vad är inkluderat i priset?

S. Alla angivna priser gäller den totala kostnaden för hela vistelsen och omfattar det totala antalet rum som lagts till dina sökkriterier. Kostnaden omfattar även frukost där så anges. Notera att vissa hotell i andra länder kan komma att ta ut lokala eller kommunala skatter att betala vid incheckning, vilka kanske inte är inkluderade i den betalning du gjort. Där så är möjligt eftersträvar vi att informera dig om eventuella tilläggsavgifter som kan tillkomma.

F. Jag kan inte komma in på mitt konto. Kan ni hjälpa mig?

S. Vänligen Kontakta Oss.

F. När jag provar att boka får jag ett felmeddelande

S. Klicka på uppdatera-knappen i verktygfältet. Om det fortfarande är ett problem, vänligen Kontakta Oss.

F. Hur registerar jag mig på er websida?

S. Man behöver inte registrera sig förrän man vill göra en bokning. Existerande kunder kan logga in direkt och nya kunder kommer att bli tillfrågade att registrera sig framåt slutet av bokningsprocessen

F. Hur säkra är mina kreditkortsuppgifter?

S. Vi använder den senaste säkerhetsteknologin för dina personuppgifter och din kreditkortsinformation. Teknologin som vi använder är SSL (Secure Sockets Layer) vilket är ett världsomfattande teknologiprogram, så du kan känna dig säker när du lägger in dina uppgifter på webbplatsen.

F. Jag ringde mitt hotell och dom har inga upplysningar om min reservation

S. Vi bokar våra rum från en garanterad tilldelning av rum men ibland så skickas inte listan med namnen över till hotellet förrän 48 timmar innan ankomst. Så du behöver inte oroa dig ifall hotellet inte kan se din reservation - så fort du har bokat med oss så är din bokning garanterad.

F. Hur vet jag att min hotellreservation är bekräftad?

S. Så fort bokningen är bekräftad så kommer vi att kontakta dig. Ditt konto kommer automatiskt bli uppdaterat.

F. Hur kan jag ändra eller avbeställa min reservation?

S. Alla ändringar och avbokningar måste göras på webbplatsen eller kontakta oss, inte med hotellet.

Hotellsökning

Vart vill du åka?

Hotellnamn (ej obligatoriskt)

När vill du åka? Nätter
Datum för utcheckning Rum
Vuxna Barn (2-17) Spädbarn
Sök

Användning av denna webbplats omfattas av våra Villkor och bestämmelser . Säkerhetspolicy

Resecity.se

Drivs av